beyzzsenturkkk crknordk ikinizin yaptığı çocuğa anası niye isim veriyo ya😫😫😫😫😫😫😫 kurbanda mıyız danaya ortak girer gibi çocuğa ortak arıyo eşin yani bu ikinizin alması gereken bi karar hiç sevmem benim adımı da babaannem koymuş hiç beğenmiyorum sevmiyorum bu işler anne babanın işidir babaanne de bi zahmet isim koymasın belki fikir verebilirler ama son karar anne babaya düşer yani
beyzzsenturkkk sfdasci şerife bana da koyulsa valla ben değiştirirdim. çocuğun basına iş açmasın eşin gerçekten 18ine kadar bu isimden kurtulmak için yırtınır durur valla
oguzkaann crknordk ay okurken benim bile saçımı başımı yolasım geldi şakamı bu annesi keni cocuklarına koymuştur zaten kendim koyacam dese bile neyse diycem annesi ne alaka Allah yardımcın olsun inşalah bu kararından vazgeçer
crknordk oguzkaann yaaa sormayın ilk oğlumun isminide kayınpederim koydu. Hamilelik boyunca o kadar dua ettimkii içime sinen bir isim olsun diye rabbim kabul etti istediğim isimlerden biri oldu çok şükür. İkincide kız ben koyucam dedim eşim neyse ses çıkarmadı bu sefer kayınpederim gidip gelip ayşe olsun dedi sürekli. Kayınvalidem işte kırmayın bari iki isim yapın filan. Allahtan eşim ayşe ismi kuzeninin diye istemedide koymadı çok şükür rabbimeee. Şimdi napcam bilmiyorum. Ben dedim gerekirse kötü gelin olurum ama annene söylerim ben bu ismi istiyorum diye söylicem başka yolu yok.
oguzkaann crknordk olmaz yani bu saygısızlık anneye kayınpeder kayınvalide niye karışır ki inşallah koymak sana nasip olur bencede tepkini koy
dgngr sfdasci Açelya Bergüzal Asu Ahu Defne Ela En çok sevdiğim ve uydurma gibi olmayan, geçmişimizden gelen isimler.
Kubraa06 sfdasci ben ilk kızıma Hazal ismini koymuştum ikinci kızımı bekliyorum kısmetse adı Hale olucak 🌸