sfdasci ay yok şerife olmazzz.. bende popüler isimcilerden değilim yani su ara herkes alya umay parla lina falan koyuyor 10 çocuktan 9u lina oldu. benim hosuma gidenler ceylin, nazlı, ezgi, ipek falan ama ipeği de beğendiremedim… eşimin dedikleri yine bi nebze kurtarıyor da ay ben şerifeyi kaldıramazdımm.. dün ezgi dedim eşime o ne öyle büyük kadın ismi dedi e bu çocuk hiç mi büyümicek bence her yasta kullanılır dedim ama şerife gerçekten yaslı nene ismi yani bebektr hayal edemiyorum