Derya2 lotusflowers bana ciğer geliştirici falan hic demediler biraz erken haftası dediler sonrada cokta erken degil durdurmayız dediler
hicrankvckk Derya2 eltimde 35 de sancısı cıktı hissetmiyodu ama nstde vardı aynı gün doğum yaptı ama onun 5 cm açılmasıda vardı direk yatıs verdiler durduramayız deyip ciğer geliştirici verdiler sonrada doğum yaptı zaten bi kaç saate
Derya2 hyena bi yatırmak istediler ama Kac kere kontrol ettiler açıklık yok sizce gider mi birkac hafta doğum sancısı olsa hissederim diye düşünüyorum
Derya2 hicrankvckk anladım benim hic açıklığım yok ama bakalım artık ne olursa. Küveze girdi mi peki bebek?
hyena Derya2 vallahi bana da sormuşlardı hissediyor musun diye hissetmiyorum demiştim bana yat dinlen evde ağır iş yapma demişlerdi iki hafta yattım 39. haftada anca doğum oldu ama o zamana kadar nst de sancı hep çıktı
sentinuss Derya2 Ben 28 haftalık hamileyim, sabah geldim ben de normal muayene için. Nst de sancı çıktı sizin gibi hiç bi belirtim yok. Yatış dediler, ilaç ve serum verdiler. Ayrıca ciğer geliştirici iğne yapıldı
hicrankvckk Derya2 hayır girmedi çok şükür devlet hastanesiydi 48 saat dolunca taburcu oldular çok raht ve güzel bi doğum olmuştıu
snanrdmr @Derya2 en iyisini yapmışsınız psikolojik olarak bari daha rahat kendinizi takip edebilirsiniz sağlıklı sıhhatli zamanında kavuşun inşallah❣️
Derya2 snanrdmr amin insallah sağolun ama doktorun biri çıkmamı söyledi sabahtan beri aynı degisiklik yok dedi ötekide biraz daha beklememi söyledi ben çıkmak istedim imza attırdılar bi yanlış mi yapıyorum dedim ama açıklık yok biseyde hissetmiyorum yanı
3oglanannnesi Derya2 enfeksiyon doğumu tetikleyebşlir sancı da ondan olabilir düzenliyse gelen sancı doğuma götürür 35+3 te doğum yapmıştım bende
Derya2 3oglanannnesi hemşireye idrar yolu enfeksiyonu çıkmıştı gecen haftaki tahlilimde ondan sanci olur mu dedim onunla ilgili degil rahimde ki kasılma bu dedi ama bilmiyorum ki. Ben bisey hissetmiyorum
3oglanannnesi Derya2 kasılmaya sebep olmaz zaten rahim ağzının açılmasına sebep olur ama tedavi edilmezse
Derya2 sentinuss sağlıkla zamanında kucağınıza alın inşallah 🤲🏻 Bana sadece serum verdiler gelirse durdurmaya çalışmayız dediler
snanrdmr @Derya2 en ufak bi değişiklik hissettiğinizde direkt acile gidin aşağı baskı su gelişi açılmada yoksa şuanlık sadece sancı çıkıyodur dediğim gibi her beden çok farklı benim 3 santimde kaldı bir aydır ama durum ne olur hiç bilinmez siz kendinizi takip edin duramayacak derecede ağrınız olursa ihmal etmeyin kesinlikle bide bebek hareketlerine bakın inanın yatış yapılsa saatlik alttan muayene yapılıyo o psikoloji daha kötü o yüzden kötü düşünmeyin yanlışmı yaptım diye zaten olası bi olumsuzluk olsa söylerlerdi
Derya2 snanrdmr sadece bazen belime hafif sızlama tarzı ağrılar girdi geldiğimden beri oda dayanılmayacak bisey değildi ve gecti onun dışında aynı farklı bisey olursa hemen gideceğim tabiki
Derya2 snanrdmr evet açıklık muayenesi zormuş alttan normal muayeneyle alakası yok zorlandım gerçekten
rmysatik Derya2 bende şuan 34+3üm. bir kaç gün önce ilk defa nstye girdim. hafif sancım cıktı. doktorum alttan kontrol etti hemen açılma yok dedi. 2 hafta sonra tekrar kontrolum var. o zamana kadar yat dinlen dedi egzersiz yürüyüş vs yapma dedi. erken doğmasını istemem dedi. bende şuan bol su içip dinleenmeye calışıyorum. inşallah sağlıkla ve kolaylıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi
sentinuss Derya2 Benim daha küçük diye belki o kadar uğraşıyorlar. İnşallah hepimiz sağlıkla kavuşuruz 😊