35+2 günlük olduk nst ye girdim ilk defa sanci çıkıyor ama ben hissetmiyorum açıklık muayenesi yaptılar açıklık yok tekrar muayene edecekler açıklık hala çıkmazsa gönderecekler sizce başlar mi doğum yoksa daha zamanı var midir aynı şeyi yaşayan var mİ ? Birde idrar yolu enfeksiyonu var bende o yapar mi acaba sanci