cileklimatcha evet ikinma hissi gelmeden. Şöyle diyim 3.dogumda denedim. Diğer ikisinde 4le yatışım yapıldı ama acilmam çok az ilerledi, hele ilki yine suni sanciydi çok sıkıntı cektim ben ağrı çok diye kendimi kastım. 3.de suni sancılı olunca çabucak bitsin diye sancı geldikçe ikindim ama doğum anındaki gibi full değil tabi ara ara. 2 saat içinde de doğum yaptım