flowerrx mrb ben de çekildim çok tedirgindim korktum ama korktugum gibi değildi. İşlemin zorluğu ağrı eşiğinize göre değişir çok zorlandım diyene de bişey diyemem. Dr.um anestezi almamanı tavsiye ederim kısa bir işlem dedi ben de güvenerek anestezi almadan çektirdim. Sadece biraz şiddetli regl sancısı kadar bir ağrı hissettim ben o da sürekli değil film çekildiği anlarda sadece. İşlem sonrası bu kadar kısa bisey için iyi ki anestezi almadım dedim. İşlem bitince de hemen hastaneden çıktım normal hayatima devam ettim anestezi alsaydım onu atmak için yarım gün yatmam gerekecekti.