İki kes çekildim birisi anesteziyle birisi anestezisiz. Çok yoktan yere anestezi almak bana göre hiç gerek yokmuş takipli olduğum doktorum çekmişti ve bana seçenek sunmamıştı bile direkt anesteziliydi. Sonra sonuc hatalı cıktı doktor değiştirdim ve yeni doktorum anestezi ne alaka ne gerek ya dedi. İşlem can yakıyor mu evet yakıyor ama çokk kısa . Hatta işlem değil can yakan vajinanın açık kalmasını sağlamak için takılan alet (adını unuttum) sadece o yaktı. İlk kez takıldı bana🤯 ikisinde de çıkında ağladım mesela psikolojik olarak kötü hissettirdi ikisi de djdjnf
Çektirecek olanlara naçizane tavsiyem anesteziye hiç gerek yok
İkinci filmden iki ay sonrada hamile kaldım çok şükür, insallah darısı sizlere🩵🙏🏻