sankibiri Cinsiyeti kaçıncı haftada öğrendiniz ve neydi? Ben oğlumu 11 haftalıkken öğrenmiştim şimdi tekrar hamileyim 12 haftalığım daha kontrole gitmedim meraktayım😅
melisasak35 sankibiri 2 oğlumuda erken haftalarda öğrenmiştim 14 haftalık oldum bunu daha öğrenemedim gittiğim hastane küçük daha belli olmaz diye oyalıyor
mombeti Gokturkmom_ yaaa Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasıp etsın . Bende 13+6 yım. Bu cumartesi kontrol var belli olur mu acaba özel hastaneye gidiyoruz cihazlar iyidir diye düşünüyorum resim alabiliyorsak 😅🥰
rnyyy sankibiri ben de 12 haftalıkken kesin erkek dediler umarım değişmez heyecanlanıp bir şeyler aldım çünkü 🥲
yagiz_didem sankibiri ilk çocuğumda 9. Haftada erkek demıstı doğru çıktı Sımdı tekrar hamılelıgımde 9. Haftada kız sankı dedı 11. Haftada Fetal DNA ıle kesınlestı kız oldugu
yagiz_didem 5melekannesi5 bızde şaşırmıştık ama ozeldı cınsıyet ayrımı var mı aldırmayı düşünüyor musunuz dedı hayır deyınce dedı. Ve doğdu çıktı kese seklınden bıle anlasılıyomus galıba