seymanur0 ben sizi anlıyorum en yakın arkadaşım da sizin yaşadıklarınızı yaşadı. Daha önce 14 haftalık bi kaybı olduğu için ikinci gebeliğinde bütün testleri yaptırdı ve hepsi temiz geldi. Daha sonra detaylı usg de beyin oluşmamış omirilik oluşmamış sırtı açık ve ayakları ters dediler, doktora testlerim temiz çıkmıştı diyince testler bütün hastalıkları tarayamaz binlerce gen hastalığı var demişti. Kurul kararıyla gebelik sonlandırıldı bebek genetiğe gönderilsin hastalığı öyle anlaşılır demişti. Dediğiniz doğru fakat yönlendirmeniz yanlış amniyosentez doğru bir test değil demeniz yanlış diye ben yazmak istedim. Çünkü arkadaşın dediği riski amniyosentez tarayabilir. Allah kimseyi evladıyla sınamasın sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin