Merhaba, bir sorum olacak. 11. haftada yapılan test sonucunda bebeğimizin ense kalınlığı yüksek görünüyordu. Bu nedenle genetik test yaptırdım (amniyosentez )ve tüm sonuçlar temiz çıktı. Bu süreçte, ayrıntılı ultrason tarihimiz geldi ve şu an 21. haftadayız. Ayrıntılı ultrasonda yine ense kalınlığı yüksek göründü. Bunu yaşayan başka biri var mı? Test sonuçlarımda her şey normal çıktı, organların tamamı olması gereken boyutlarda, sadece ense kalınlığı hala yüksek görünüyor. Bu konuda rahat olmamı sağlayacak bir açıklama veya deneyim paylaşabilir misiniz?"