atesismom kavalakurabiyesi ayy canım benimm sağlıkla gelsin inşallah yavrunuz bizimki 4 aylık oldu bile
Anneoluyorumm00 kavalakurabiyesi ben doğurmuyorum buna eminim😂 çünkü hamile değilim 🤣 işin esprisi bir yana üste çıksın diye yorum yaptım sağlıkla alın kucağınıza 🩷
nur_T kavalakurabiyesi ben de bu hafta en geç haftaya bekliyorum yalancı sancılar sıklaşmaya başladı 🙈 yarın 39 hft bitiyor bakalım ne zaman gelecek minik kızım hayırlısıyla atlatalım doğumlarımızı Allah yardımcımız olsun inşallah 🤲🏻
eylusko kavalakurabiyesi hadi doğuralik artık 13 Mart 🍀 çokça heyecan , çokça korku , çokça belirsizlik …. offf
_kbra__kbra_ Biz daha 21 haftalık daha yolumz cok uzun😰 bişey soracam normal doğum olumca doktpr onada gün veriyomu şu tarihler arasnda gelir falan gibi
kavalakurabiyesi _kbra__kbra_ sağlıcakla al canım kucağına şöyle oluyor sancı su nışan açılma bekliyorsun 40-41e kadar beklersin bunlar olmazsa artık günün geçtiği için yatış verirler suni sancı denerler yada sezeryan kararı alırlar .