tugbazeyd1 Kızlar pedimde sarı sümüksü kıvamında bişey vardı çok ama çok hafif kanlı gibiydi. Sizce nişanım olabilir mi 37 haftalık hamileyim? Her nişan kan şeklinde olmuyormuş sanırm kafam karıştı başına gelen varmı ?
bus_ra1 tugbazeyd1 benimde geldi dün 6 gibi açık kahverengi 35+5 haftalık hamileyim. Ama öncesinde boğazım çok agriyip.bademcigim sistigi için acile gitmiştim orada alttan baktı açılma varmı diye o yüzden geldi sanırım bugün yine gidicem iki buçukta polikinlige
tugbazeyd1 tugcelice07 şuan alt karnım ve belimde ağrıyor nişaı farketmeden öncede büyük abdesttim gelmiş gibi hissediyordum ama gittiğimde bişey yapamıyorum
ebgcmn_33 Ceyfer ben de 34+2 günlük hamileyim ve sanırım benim de geldi sabahtan beri kadık ve vajinada geçmeyen ağrı ve batma var sırtta da tek bir noktada ağrım var masajla geçyor dün nst bakıldı sancı yoktu açıklık bakılmadı acaba bugin gitmeli miyim
tugbazeyd1 bus_ra1 benim açık kahve değil böyle sarımsı jel gibi benimde komtrolüm var ama kasılmalarım ve ağrım var
dilek190 tugbazeyd1 bende 2 kez geldi nisan olabilir demisti doktor bence degil 2 hafta oldu bebiş gelmedi
tubico tugbazeyd1 ağrın aralıklarla gelmediği sürece dr gitme bence özel numarasıda varsa muhakkak msj çek iletişimde olun panik yaptırıp alıyorlar yoksa daha erken çünkü
tugbazeyd1 tubico kasılmalarım 5 dk 1 felan geliyor devlete gidiyorum bu gün görünecektim zaten hazırlıklı gel demişti. Kilosu az bebeğin kilo almdıysa suni vereceklerdi ama sanırım gerek kalmayacak 🥲
sseker Kızlar bende 40.haftamdayim. Önce açık sulu sonra pembe ve sonra kahverengi şeklinde nişanım geldi. Adet ağrısı gibi bir vücudumda hissediyorum. Bizde bekliyoruz. Herkese kolay bir doğum diliyorum 🤲. Sağ salim yavrularimiza kavusalimm