merveeeehappy beknk ben yaşamda kanamadan dolayı 1 gün yattım doğumhanedeki hemşireler çok ilgililerdi ve bilgileride iyiydi
merveeeehappy beknk farklı bir konuda soru sormak istiyorum batmandaki aile hekimliğindeki ebeler arıyorlar mı yoksa kendimiz mi gidiyoruz tetanoz aşısı için hala aramadılar ? Takip ediyorlar mı kendimiz mi gidip sürekli danışacağız , doktor arayacaklar demişti
Sibel_72 beknk v doktor çok kibar ebelerim de çok iyi idi çok memnun kaldım sadece kaldığım oda biraz küçüktü misafir agırlayamıyordum
sevimlimi ben daha 4 haftalığım araştırma hastanesine Celal cengiz hocaya gidiyorum çok memnun kaldım baya ilgilendi devamlı giderim inşallah sizede tafsiye ederim 3. gebeliğim 2 .gebeliğimde de yanına gitmiştim
basakkaran bende yaşam hastanesini merak ediyorum. ilk doğumum çağlar hocaylaydı ondan çok memnundum . bu gebeliğimde zehra hoca tavsiye edildi . kendisi gayet ilgili . ebe ve hemşireleri nasıl acaba
merveeeehappy hjertemami doktor gösteriyor mu bebeğin görüntüsünü ve ultrason fotoğrafını veriyor mu , başka doktora gitmiştim odaya 3 erli alıyorlar ve hızlıca bakıp çıkarıyorlar hiç bişe anlamadım devlet hastahanesinden ne görüntü gösteriyor ekranı kendine çeviriyor ne ultrason fotosu veriyor
annesininbebesi Sibel_72 cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim ☺️. Vajinal doğum muydu ve gece olduğu için ücreti de eklendi mi
pelsn72 @beknk kızım şuan 3 yaşında ben onda Çağlar hocaya gittim çok duyduk ismini ve aşırı memnun kaldık çok ilgili bende gebelik tansiyonu çıkıyor ona göre benimle aşırı ilgileniyor du o zaman sezeryan dı 9 vermiştik şuan yine hamileyim yine hiç doktor değiştirmedim yine ona gidiyorum 5.5 aylık olduk bakalım bu sefer fiyatlar nasıl olacak