Sibel_72 sakın dünyadaki kadın doktora gitmeyin pişmanlık hamilelik öncesi adet gecikmesinden dolayı gittim içeri aldı telefonla görüşmesinim bitmesini bekledim snra muayne etti alelacele sonra çerezini aldı eline molaya çıktı açıklama yapmadan bana sekreter yazdı reçeteyi sankide para ödemeyip rica minnet gitmişim gibi , hiç sevmedim tavrını