Daha önce yazmıştım ama malesef bu süreçte hiçbir cevap yeterli gelmeyebiliyor. Bebeğime 29. haftada perimembranöz vsd (kalpte delik) ve overriding aorta (aort damarı %40-50 sağdan çıkıyor. Normalde soldan çıkması gerekiyor) tanısı koydular ve down sendromu şüphesinden bahsettiler. Benzer durumu yaşayanlara iki sorum olacak:
Bebeği bu kalp hastalığı tanısı almış olanlar doğumdan sonra durum nasıl ilerledi. Ameliyat vs.
Şüphelendikleri gibi down sendromu çıktı mı, yoksa sadece kalp hastalığı mı vardı?
Bu iki sorumu cevaplayacak olanlar varsa minnettar olurum. Her ne kadar moralimi yüksek tutmaya çalışsam da aklımın bir köşesinden malesef çıkmıyor. Kendimi burada sürekli kalp hastalıkları ve down sendromu üzerine açılmış yeni ve eski konuları okurken buluyorum🥲