sevdaerll taşıyıcı olduğunuzu biliyormuşsunuz e bebekte yapmışsınız riske girmişsiniz sıvı aldırıp net olarak öğrenmekte istemiyorsun aldırmam diyorsun tam olarak ne bekliyorsunuz ne diyelim size içini mi rahatlatalım olan olmuş el açıp dua et Allah’a,Rabbim herşeyi noksansız bilir din hocasıda değilim ama ilk emir oku Allah herkese akıl fikir vermiş (düşünmezmisiniz)diye kaç tane ayeti kerime var gelirse Allah’tan e ne yapalım diyorsun da başta yapman gerekeni yapmamışsın o çocuk hasta olursa ki yüzde yirmibeş hiç azımsanacak bir oran değil o zaman bu kimin vebali olur