sevdaerll çok riskli bir yola girmişsiniz. Sizi endişelendirmek istemem ancak instagramda denk gelmiştim. 25 li yaşlardaki bir çift çocukları için kampanyaya destek istiyordu. Birisi de yorum yazmış. Gencecik okumuş insanlarsınız devlet ücretsiz test yapıyor. Hâlâ yaptırmayıp kampanya diye para topluyorsunuz vs.
Anne olan cevap yazmış. Onlar evlenirken test yaptırmış ancak risk bulunmamış sonuç temiz. Çünkü SMA testinde kilit rol oynatan gen mutasyon geçirmiş. Dolayısıyla test doğru sonuç vermemiş ve çocukları ve sebepten ötürü hasta doğmuş. Yorumu yapan kişiler sonra özür dilemişler vs.
Yani diyeceğim şu ki böyle bir riskiniz varsa mutlaka doktor kontrolünde yaptırmanızı önerirdim. Ne gelirse Allah’tan kabulümüz ancak süreç çok yıpratıcı hem maddi hem manevi. Bile bile bu riski göze almak bana mantıklı gelmiyor.