denizali21 ay valla bana da öyle diyip durdular benim de ilk biraz kafaya taktım o da bişey mi ben daha doğurmadım bana diyorlar ne zaman 2.çocuk 🤣🤣🤣 hayır yani bi salın ilk gebeliğim düşük oldu afedersin kanamam daha bitmemiş e ne Zaman hamile kalacak kesin sıkıntısı var hamile kalmıyor bilmem ne bu milletin ağzını ne yapsan kapatamazsın canım valla