Ztkn2 eşimle aynı anda öğrendik sayılır, annemlere öğrendikten iki gün sonra pasta alıp gittik eşim bilin bakalım neyi kutluyoruz dedi ailem de araba aldık zannetti araba araba dediler eşimde hayır annemin anneanne olmasını kutluyoruz dedi 🥰 eşimin ailesine de bayramda söylüycez ona da eşim söyler muhtemelen ben utanıyorum nedense 😄 bayramda eşimin ailesine söyledikten hemen sonra da instagrama atıcam benim ve eşimin ayakkabısının önüne patik koyup fotoğrafını çektim altına ve herşey daha anlamlı yazıp paylaşırım 🥰