aisenuraksu Sakarya Medar Hastahanesinde doğum yapıp memnun kalan var mı ? Doğum da eşimiz de girebiliyor mu ?
Edasusari aisenuraksu benim doktorum İlknur hanım kliniği var Medar da doğum yaptırıyor sezeryan oldum Temmuz da bir gece kaldım gayet memnun ayrıldım herşeyden tavsiye ederim doktoru da hastaneyi de
ozlemysr1 aisenuraksu Aslıhan kal kaymaz da doğum yaptım özel poliklinik açtı ama medarla anlaşmalı hala öneririm kendisini şiddetle sezeryana almıyor normali bilmiyorum ama
ikincikezanneolmak aisenuraksu ben medarda Musa beye doğum yaptım çok memnundum bazi insanların eli hafif olur ya bu da öyle sezeryandan sonra ağrı sızı hic bisey yaşamadım teyzemin gelini de ona doğum yapmıştı o da aynısını söyledi bir arkadaşım var doğum hemşiresi sonradan o sezeryan dikisimi gordu cok guzel dikmiş işçiliği cok iyiymiş doktorun dedi
buseee542 aisenuraksu Ben 2024te orda doğum yaptım çok memnun kaldım herkes çok ilgili ve güler yüzlü
pinaralis Ben medarda 2022 de doğum yaptım çok memnun kaldım ama pandemi olayları nedeniyle o zaman eşimi aşmamışlardı suan ikinci gebelik 12 haftalık yine medara gidiyorum ama sormak aklımagelmemişti cumagünü randevum var bi soracağım bende
Hkbra Çok memnun kalanı duymuyorum nedense ya doktor arayışındayız son haftalara girdik halen yok yani
aisenuraksu Hkbra Doktorumdan memnunum ama mezardan yana bende pek iyi şeyler duymadım bu yüzden buradaki yorumları da merak ettim
cerencemre14 aisenuraksu bende sümeyra hanıma gidiyorum o kadar memnunum ki sürekli eğitim araştırmada morelim bozuluyor bugün kontrolüm vardı yine başka bir doktora gittim ama yine memnun kalmadım suratına bile bakmıyorlar çocukla ilgili bilgi vermiyorlar baktı gidebilirsin dedi sadece şu kadar süre sonra gel bile demedi hemen sümeyra hanımdan randevu alıp geçtim hem bilgilendim hem içim rahatladı melek gibi bir insan
aisenuraksu cerencemre14 Bende çok sevdim kendisini . Çok ilgili baştan sona herseyi dinliyor, keşke tansiyonlarım yükselmese de normal doğum deneyebilsem :)
iremc7 ikincikezanneolmak merhaba medarda oda süslemesi ile ilgili bize kapı süsü takamazsınız falan dediler hatta bir tane kağıt imzalattılar. Siz kapı süsü falan takmış mıydınız sorun çıkardılar mı?
ikincikezanneolmak iremc7 simdi nasil bilmiyorum ama ben kızıma 4 sene önce doğum yaptım kapı ve oda süslemesi yaptım
buseee542 aisenuraksu 34+4 hafta ile doğum yaptım ozaman girme şansı oluyormu bilmiyorum bana sormadılar ama hastaneden öğerebilirsiniz