-Papatya33 Sevval_zybk amin inşallah. Rabbım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Cinsiyeti öğrenince yazın bana da. Benm oğlan 18.haftada gosterdi
-Papatya33 Sevval_zybk ben demir ilacı kullandım. Çok daha kötü oldu. Genel cerrahi demir ilacı kullanmami onermedi. Bırakınca rahatladim ama ara ara oluyir oda yediğim şeylerden sanirim. Bakliyat özellikle çok gaz yapıyor bana
Sevval_zybk -Papatya33 bilmiyorum ama bende de tansiyon çıktı geçen hafta ondan da korkuyorum şimdi kardiyolojiye gönderdi doktorum bakalım korkuyorum verdiği ilaçları kullanırsa bebeğe bisyw olucak diye
-Papatya33 Sevval_zybk çocuğa zarar verecek ilac verecek değiller kız. Tansiyonun yüksek olması emin ol daha zarar verir. Doktoruna güven. Kardiyoloji ilac verirse arayıp kadın doğum doktoruna mutlaka bilgisini ver kadın doğum onay verirse kullan.
Sevval_zybk -Papatya33 tamam öyle yaparım artık ya strest ve sinir olduğumda çıkıyo zaten Bi tek tansiyonum normal zamanda olctugumde hiç bisey yok çıkmıyo tansiyon
-Papatya33 Sevval_zybk stres olunca direk dikktini dağıt. Ben o yüzden devamlı oyun oynayıp duruyorum ya. Vesvese gelip duruyor hemen oyun açıp oynuyorum
-Papatya33 Sevval_zybk sıkılsam da zorluyorum kendime is icat ediyorum..hayırlısı ile sağlıkla doğuralim da