Sevval_zybk Merhabalar ben 17 haftalık hamileyim ama aşırı fazla karnım sertleşti çok ağrım var karnımın üst tarafında ve asla gazimi yapamıyorum bu durumu yaşayan var mı varsa nasıl geçti
bbaskal Sevval_zybk bol su iç yürüyüş yap eğer gaz yapacak bir şey yediysen mercimek nohut karnabahar falan ondan da olmuştur ben rezene çayı içiyorum ama tabi bitki çayı için lütfen doktora danış bana bir fincan içebilirsin çok gaz sancın olduğunda demişti doktorum
elifsn23 Sevval_zybk ilaçlardan oluyor galiba eğer öyleyse doktorunuza söyleyin bir sonraki kontrolde belki ilacı değiştirirse düzelir
Sevval_zybk elifsn23 ya sürekli vitamin ilaçlarım değişiyo bu seferkileri daha 3 gün oldu değiştireli ama bilmiyorum ilaçlardan mi ilk hamileliğimde hıc olmamıştı
-Papatya33 Malesef bende hala devam ediyor. O gaz sancısı bitiriyor beni. Yapamayınca daha da ağrı yapıyor
Sevval_zybk -Papatya33 evet çok kötü ya o işte bende bebeğe zarar gelicek diye korkuyorum allahtan hissediyorum hareketlerini
elifsn23 Sevval_zybk sürekli oluyorsa yediğiniz bir şeyden değildir bence ilaçtan olabilir bende de kabızlık yaptı mesela demir ilacım
-Papatya33 Sevval_zybk bebeğe zararı olmaz ki. Zaten bebek büyüdükçe bağırsakları sıkıştırıyor. Zarari bize ağrı yapıyor sadece. Yediklerjme de dikkat ediyorum çok gaz yapan şeyler tuketmemeye calsiiyorum unutup yersen gaz sancısı çekiyorum
Sevval_zybk elifsn23 ben demir kullanmıyorum ama kabızlık yok belli folik asitle birlikte 2 3 ilaç kullanıyorum ondandır belki suya atılan vitaminden kullanıyorum
-Papatya33 Sevval_zybk yok yok hicbirsey fayda etmiyor . Gecene kadar kıvranıyorum bazen sabaha kadar sürdüğü oluyor. Ama alıştım gibi ben gebeliğin başından beri çekiyorum. Sizin erkek mi cinsiyeti
Sevval_zybk -Papatya33 ya ilk 12.haftada erkek dedi ama sanırım yablsi görmus çünkü her kontörle sakladı bidaha göremedik göstermiyo kendini
-Papatya33 Sevval_zybk ben erkek bebekte çok gaz sancısı çekiyordum doğunca da bebek kolik oluyor bunda da ole olur diye korkuyorum .
Sevval_zybk -Papatya33 bilmiyorum ilk hamileliğimde ölü doğum yapmak zorunda kaldım o yüzden en ufak şeyde korkuyorum
Sevval_zybk -Papatya33 ay inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız çarşamba gittiğimde bende ogrenicem sanırım gösterirse
-Papatya33 Sevval_zybk yok yok korkma . O sancı malesef oluyor. Zorluyor ama doktorum normal demisti.
-Papatya33 Sevval_zybk amin inşallah. Rabbım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Cinsiyeti öğrenince yazın bana da. Benm oğlan 18.haftada gosterdi