orhismommmmmm ben öyle yaptım hatta bide utanmadan telefonu kapattıktan sonra somurtuyordu 20 si oldu yarinkirki var bana geldi kaynanam dönmüş diyorki tuzla ve bal sür döndüm derken dedim kokar kız o çocuk yoksa dedi hayır dedim bak surseydin bari dedi o niye dedim Ballı olur dedi baldan kastida mahrem bölge ben laf dalaşına girmek istemiyorum annen sana surmusmu dedim evet diyor bide 😅😅😅 bu arada 44 yaşında 2. Evliliği yaptı eşimle ben evlenirken aynı yılda evlendik 3 yaşında ilgi var benim kızımda 2 yaşında ve bu yaşta evlendigine göre belli zaten sürdüğü dedim git bunu oğluna şöyle bal sürmek istediğini dedim bozuldu cildi çok hassasti çünkü cildi zaten tuzlama konusunda annem falanda vardı hepberaberdik yani 7 gün annem baktı bana doğum sonrası ve kızıma ben doğum yapmışım kadın evime gelip
kahve içiyo yani ve ilk torunlari bide sen düşün görüntülü herkese gösterirken yakaladım kovmaktan beter ettim kendi arkadaslarini evime çağırıyor çocuğu görsünler diye ve bizde adetken çocuk ellenmez ve kırkı çıkmayı bırak yarı kırkı cikmamisti daha ve çocuk 1 aylık biz oraya gittik mecbur kalmaya bir baktım çocuğu keseliyor napiyorsun dedim şampuanla keseliyorum dedi bu arada kendi şampuanı bide zar zor aldım elinden bırak diye kendi çocuğun nasıl hayatta kalmış mucize diyorum yani ona çocuğum kıl kökü iltihabı olmuştu saçlarında aman aman neler var daha