Arkadaşlar bir bebek hemşiresi olarak bebek ilk 24 saat yıkanmasıni onermeyiz , verniks dediğimiz o beyaz sarımtrak tabakanın faydaları için sonrasında bebeğinizi yikayabilirsiniz en azından başında kan varsa vs . Göbek içinde şu sekilde bilgi vereyim bebeği yikadiktan sonra kuru bir spanç ile veya ağız mendilleri de olur temiz bir bezle etrafından güzelce kurulayın bebeğin bezini bağlarken göbek bağı dışarda olacak şekilde yapın bu şekilde enfeksiyon vs olmaz bende 31 haftalık gebeyim , hayırlısı ile bebeğimi kucağıma alırsam eve geldiğimden itibaren her akşam yıkamayı düşünüyorum. Banyo sonrasi bebekler hem çok rahatlıyor hemde daha keyifli uyku çekiyorlar. Tabiki yine de her zaman doktorunuza danışmanız da yarar var