hilalleee doktor sorun yok diyorsa bence pek önemli değil ama bende ilk doğum keşke biraz zayıf olsaydı diye düşünüyorum en azından haftasıyla uyumlu olabilir genetik de olabilir benim tarafım iri yapılı doktor size çekmiş dedi emin ol sağlıklı olduktan sonra pek de takılmıyor insan hem ultrasonda yanılma payı varmış geçen kuzenimle konuştuk diyor ki bana doğuma gitmeden 1 2 gün önce bebek 3 kilo demişler 3 buçuk doğurmuşum yani diyor ultrasonla aynı değil onlar tahminiymiş sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🥰