34+6 da doktor muayenem vardı bebeğimin kilosu 2.650 gram geldi. Doktor da iri bir bebek olucak normal doğum zorlayabilir beklemeyiz 37. Haftaya kadar takip edelim sonra tarih belirleriz dedi. Böyle bir durum yaşayanlar var mı gerçekten haftasına göre iri bir bebek mi sizce ?