16 haftalıkken kahverengi lekelenmem olunca doktorum rahım kısalıgından şüphelendi ölçüm yaptı ve 22 mm olunca ertesi gün acil serklaj oldum. Şimdi 19 haftalığız dün yine kahverengi lekelenmem olunca korktum yine bir kısalma mı söz konusu dıye kontrole gıttım sabah çok şükür herşey yolundaymış ölçüm yaptı 33 mm çıktı. Uzamada olmuş yani. Çok mutlu oldum. Ben kısalma olmasında stabil kalsa onada ragzıyım diyordum şükür ki uzamada olabiliylrmus. Çok zor bir süreç ama gecıcek inşallah. Umut olsun sizede dıkkat ettıgımkz sürece içinde uzamada olabılıylr