bebitonunannesii çok riskli görülürse atıyorlar serklaj ama kesenin patlama riski de olduğu için çoğu zaman yapılmıyor bana da ikinci dikiş atılma ihtimali vardı ama atılmadı bazıları baştan beri progestanla sürdürüyor. Bence dikkat etmek de önemli ben hep yattım ağır kaldırmadım çok dikkat ettim inşallah sizde ileri haftaları görürsünüz sağlıcakla alırız yavrularımızı kucağımıza 🥹