kayadidemdilan ya nasi baslatacagim doğumu bu çayları içmenin bi zararı var mı acaba
41 haftalık olduk tık yok bizdede her şeyi deniyorum ama gelesi yok heralde 😅
sivasliderya suni sancıyla başlatmayı düşündünüz mu
kayadidemdilan bu gün sancım var şimdide pembe akıntı geldi
aselarya nişan gelmiş sanırım sırada bebek gelir inşallah
Melismelo sağlıkla gelsin inşallah
kayadidemdilan yarın kontrolüm var doktor ne diyecek bilmiyorum
sarilale123 kaçıncı haftada baslattilar
bbusra00 40geçmiştik ama 40+3tü sanırım
kayadidemdilan rica ederim💖