Kralileyagmur33 Bende de durumlar aynı 11+4 çok şükür şimdilik almadım 59-60arasındaydım hep o şekilde devam ediyoruz inşallah çok almayız hepimiz 🙏🏼
sso Kralileyagmur33 benim komşularımda almıyorum diye bir sürü laf söylüyolar çocuk küçük olurrmş etraftakilere kalsa 200 kilo olcaz
Kralileyagmur33 sso boşver hiç onlara takılma he hı de dediğin gibi onlara kalsa 200 kg alsak yine Bebek küçük kalacak 😂 allah sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah isteyen herkese de 🙏🏼
Bereninannesiiii sso hiç bi sorun yok şükür gelişimi güZel diyor doktorum kontrollerde. Kilo almamamın bi zararı varmı diye sordum 5. Aya kadar almaman normal daha iyi hatta dedi ilerleyen aylarda alıcaksın zaten dedi bende sorun etmiyorum
sso Bereninannesiiii maşallah canım bnimde pek iştahım yokda korluyorum kilo alamazsam gelişmezse diye ondan sordum sağolasın
Bereninannesiiii sso daha çok yeni canım hamileliğin alırsın hiç sıkıntı etme ilk aylar iştah falan kalmıyor zaten ama 3.aydan sonra açılıyor sende başlarsın kilo almaya bebişinle inşallah sağlıklı olsunda zayıf olsun hiç önemli değil
sso Bereninannesiiii inşallah canım çok teşekkür ederim desteğin için hepimize allahım sağlıkla kucağımza almayı nasip etsin
Hanife_ Ezgi1234 Ben özel bile yapmadım başlarda biraz midem bulandı normal yedim ilk üç ay hiç kilo almadım 5. Aydan sonra aldım
Ggizemsnl Ezgi1234 kilo almamıştım ben canım 16+6 oldum hala da almadım. Dikkat et yediklerini hamileyim diye her şeyi götürme ağzına
Scb Ezgi1234 benim mide bulantim oluyodu pek fazla bise yiyemedim bide ishal olmuştum afedersin 3 kilo vermistim saha almadim suan