kaya_kaya 1233456 cam sağlıklı olduğu kadar da tehlikeli işte o yüzden plastik daha güvenilir geliyor
karahanl ecemk94 onu kullanmakta pratik değil ben memnub kalmadı süt kaşığını dilinin altına denk getirmen gerekiyor ben pek memnun kalmadım anne memesine yakın biberon philips onu alabilirsiniz ben memnunum 20 günlük gebeğim hem emiyo hem biberon kullanıyo meme reddi de yapmadı aklınızda bulunsun
ecemk94 karahanl tavsiyeniz için çok teşekkürler 😊aynı dediğiniz biberonu da aldım. Ama mecbur kalmazsam biberon kullanmak istemiyorum. Hastaneden de biberon istemiyoruz dedikleri için süt kaşığı götürücem sadece. 🤗
hard ecemk94 cnm sen gene de biberon götür ne olur ne olmaz hemen süt gelmiyor mama takviyesi verebilirsin ama gene de kendin bilirsin 😊
Zeynepefem ecemk94 süt kasigi cok kullanissiz bişey onun yerine biberon kullanin daha iyi. Benim kizimda hem emiyor hem philips avent biberonu tutuyor
glnzkrkmz 1233456 kesinlikle plastik zaten markanın plastik olanları bile kaliteli.cam aldığınızda bileğiniz çok yoruluyor tutarken.inanılmaz ağır çünkü
hard bnce plastik iyi olur çnkü mama vereceğim vakit oğlum çok ağlardı acıkınca gece bnde o telaşla kaç defa düşürdüğümü bilirim biberonu cam olsaydı kırılırdı kesin cam da iyi olur aslın da ama bn plastikden yanayım aventin en güzel biberon
ebrudefnee 1233456 bende ilk kızımda cam alacaktım sağlık açısından daha iyi diye ama sonra düşürmesi kırılması vs ihtimaline karşı plastik almıştık
Mmtomyr 1233456 nerdeyse 6 aydır kullanıyorum hiç koku problemi yaşamadım ama içinde mama bırakmamaya çalışıyorum o an yıkayamıyosam bile bi sudan geçiriyorum