ecemk94 diğer türlü şırıngaya alışıyo bebek meme emmiyo şırıngadan süt geliyo çünkü o emmeden bizde neme reddi yaptı şırınga biberona geçtik anne sütü + mama olarak ilerliyoruz biz süt yeterli olmadığı için zor alıltı memeyr şırınga yüzünden hastaneleri anlamıyorum biboren istemiyorlar ama şırınga da meme reddi yapıyor onlar hastanede şurınga veriyor besleyin diye