Biz katılımevime yazılmıştık nasipse 18 nisanda arabamızı alacağız biz de arabayı yüksektip onu peşinat yapıp ev almayı düşünüyoruz zaman içinde nasip olursa %8 e yakın bi miktar dosya masrafı alıyorlar 5 milyona yazıldınız diyelim 2 milyon nakit verdiniz önden 2,5 milyon ödemeniz olduğunda 5 milyonu size veriyolar genelde sistem böyle yarısını onlara ödeyince yazıldığınız miktarı alabiliyorsunuz en erken 5 ay sonra alınıyor devletin kuralı bu benim kardeşim birevimde çalıştı 4 ay civarı eminevim ve fuzulev biraz sıkıntılıymış diyordu eminevimin sıkıntısı çok kişi katıldığı için geciktirebiliyormuş ödemeleri genelde katılanların böyle şikayetleri varmış