mervglerrr pelinda vermediler suni tekrar eve geldim 3 cm olmuşbebek kanalada girmiş ama sancım hiç çıkmadığı için tekrardan vermediler beklemek istediler kendi sancımı ☹️
crknordk mervglerrr bekle acele etme canım vakti var. Evde plates yap doğum için olan hareketler var yabancı bi video onları yap çok faydası olur. Sıcak suda otur oda açılmanı belki hızlandırır canım.
zuloss mervglerrr ben iki gün boyunca suni sancı aldım doktor Birgün daha bekleyelim dedi ama ben üç gün hastanede kalınca lütfen artık sezeryane alın diyip ağlamıştım. Sezeryan oldum ama pişman değilim
humaakusu mervglerrr Abese Suresi’nin 20. ayeti (“Sümmes sebîle yesserah”: Sonra ona yolu kolaylaştırdı) doğum için oku bol bol Rabbim sağ salim hemencik kucağına almayı nasip etsin 🤲🤲🤲
ozgesbaby_ mervglerrr merhaba ne yaptınız acaba benim de 3-4 cm açıklığım var suni sancı düşünüyor doktorum ama çok ağrılı mı?
mervglerrr ozgesbaby_ vermediler çok uzun sürer diye yarın tekrar gidip görüşücem doktorla ne diyecekler bakalım
ablaelos ozgesbaby_ epidural düşünebilirsiniz. 7 yıl önce suni takıldı 4 cm olunca epidural taktılar sonrası açılma çok hızlı oldu. Ama düşük doz verdiler sanırım bir prenseslik hissetmedim 😅 Suni biraz zor. Ama doğumdan sonra hepsi siliniyor 😌
ozgesbaby_ ablaelos doktorda epidural yaparız demişti. Bugün 39.hafta oldu kendi sancım bekledim ama yok gelmiyor 😊
mervglerrr ozgesbaby_ bende anlamadım 3cm de açıklığım var ancak korkuttular açıkçası biraz beni 24 saat ve üzeri sürebilir diye 😢
[silindi] pelinda bnde ssvd düşünüyorum sancı başlarsa hemen hastaneye mi gideceksiniz yoksa evde biraz çekecek misiniz