mervglerrr Sabah 9.30 da suni sancı ile doğumum başlayacak çok korkuyorum ne kadar sürer evde bir kızım daha var 1 gün bile sürenler varmış yaşayan var mı 2.doğumum olacak 2 cm açılmam var
buselice mervglerrr 2cm açıklık vardı gece taktılar 1 gbi sabah 10 da doğurdum ama ilk dogumumdu değişiklik gösterir
crknordk mervglerrr Oo maşallah 2 cm varsa akşama doğurursun sen cnm hemde ikinci doğum iniyor çok kolaylıkla geçer.
mervglerrr buselice yani 9 saat net sürmüş arkada bir çocuk daha olunca o da küçük 2 yaşında insan çok korkuyor
buselice mervglerrr bende 2. hamileyim 34 haftalığım suan benimde 2,5 yaşında bi çocuğum daha var kolaylıkla olması dileğiyle cümlemize
pelinda Bende şuan 38+3 deyim belime ağrı girdi biraz ürkmedim değil benımde ssvd olacak Allah izn verirse inşallah sizinde bir nefeste olur neden hemen gittiniz acaba evde sancı çekıp açılmayı bekleseydınız ya 2 cm açıklık genelde normal oluyor
mervglerrr pelinda sancım hiç yok ilk beneğimde de geç doğum olmuştu içerde kakasını yapmıştı yoğun bakım süreci atlatmıştık şimdi de 40+1 deyim hiç sancım yok aynı şeyleri yaşamaktan korktuğum için suni ile başlatılmasını istedim
[silindi] pelinda bnde ssvd düşünüyorum sancı başlarsa hemen hastaneye mi gideceksiniz yoksa evde biraz çekecek misiniz
pelinda Anladım inşallah kolay ve güzel olur sizin için evet 40 haaftayı geçtiğiniz için haklısınız inşallah bir nefeste doğar bebiş
prenses99 crknordk ilk sancıda gitmiştim bende çok bekledim sabaha kadar bu ikinci gebelik hemen gitmesem mi bu kez sizce
humaakusu mervglerrr korkma ikinci doğum bi gün sürmez Allahın izniyle bende suni sancıyla doğum yaptım ilk gebeliğimdi akşama doğurdum ki benim açılmam sıfırdı. Allah kolaylık versin Rabbim sağ salim evlatlarına kavuştursun korkma ♥️
babygirl02 mervglerrr gece 3 te suni sancım başladı 4 buçukta doğum yaptım fazla sürmedi açılmam iyi olduğu için biraz da açılmaya bağlı