ysmnsen cylnboran04 ay bende Mustafa deveciye gidiyorum bende memnunum sizle aramızda bir gün var devlette mi düşünüyorsunuz doğumu birde çatı muayenesi yapıyor mu ya perşembe randevum var yapar mı acaba 🫠
cylnboran04 ysmnsen evet devlete olucak ınsallah 36+2 haftalığım bugün Gıttım çatı muanesı yapmadı haftaya Salı gene gıdıcem bakalım henüz yapmadı
ysmnsen cylnboran04 genelde söylüyorlarmış sanırım devlette bu hafta yapacağım falan diye o yüzden sordum teşekkür ederim