yaseminya cylnboran04 aynı günlerdeyiz 😍normal mi düşünüyorsunuz,bir de ne zamana çağırdı doktorunuz?benim doktor 39 un ilk günü çağırdı kontrole.biraz geç geldi bana ama bilemedim 💁♀️
peroksizom Bende an itibariyle 36+0 A girmiş bulunuyorum heyecanlı bekleyişler rabbim sağlıkla doğurmayı bebeğimize kavuşmayı nasip etsin inşallah amin
ysmnsen cylnboran04 merhaba Armavutköyde oturuyordunuz sanırım devlet hastanesine mi gidiyorsunuz kontrolllere
ysmnsen cylnboran04 ay bende Mustafa deveciye gidiyorum bende memnunum sizle aramızda bir gün var devlette mi düşünüyorsunuz doğumu birde çatı muayenesi yapıyor mu ya perşembe randevum var yapar mı acaba 🫠