Sıra bana geldi doğum hikayesi yazma vakti 😇 evet kızlaaar. 40+2 de gece 00.30 birden vajina girişine doğru sanki yırtılma gibi bir his geldi irkildim sonra 20 dk da 1 ağrım gelmeye başladı. 1.5 haftadır açılmam 1cmdi . Sonra 4.00 a kadar 5dkda 1e düştü ağrım. Hastahaneye gittik Nst de sancım çıkmadı açıklığım 1cm di. Yoğun bir adet ağrısı gibi 40 45 sn sürüyordu. Sonra eve döndük gaz sancısı sandık. Sabah 9da randevum vardı ağrım 4dk da 1 e düştü. Nst de sancım çıkmaya başladı. 3dk 1 sancım olmasına ramen Açıklığım 11e kadar 2cm oldu . artmadı biraz sancım şiddetlendi. Açılmamın zor ilerleyeceğini söylediler suni ile çok uzun süreceğini ilettiler bende sezeryan istedim. Spinal anestezi ile 11.48de meleğimi kucağıma aldım. Uterusum çok kalınmış bu sebeple açılmam çok zor olurmuş. Spinal İğne hiç acıtmadı. Sadece midem bulantı 2kere kustum ben. Sezeryandan sonra biraz ayağa kalkmak zor oldu ama bebeğim bana güç verdi. Allah herkese sağlıklı bebikler hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah ❤