hayalperi yok karisik anlattim sanirim. Daha once iki tane kimyasal gebeligim oldu onlarda maximum 30a cikti dustu, 50ye cikti dustu. Bu gebeligimde dun test yaptim silik cizgiydi bugun kan verdim 60 cikti adetime 4-5 gun var. İlk defa bu kadar yuksek cikinca acaba kimyasal olmadan saglikli ilerler mi diye arastiriyorum. Yoksa kimyasal mi