sifadrmaz benim nefesle ilgili maalesef nefes alamıyorum gibi oluyor, hepsi çok kötü gerçekten çok zor şeyler yaşıyoruz. Ama biliyor musun sanırım biz çok güçlüyüz gerçekten çok çok güçlüyüz . Rabbim taşıyamayacağı yük vermezmiş kuluna Demekki bizim bunu yaşamamız gerekiyormuş, her zaman pozitif bakmaya çalışalım hep olumlu düşünmeye çalışalım yapabiliriz ben inanıyorum. Bi de kaç haftalık gebesin