melekaltinsoy Hassas olduğumuz için bu dönem zor geçiyor bizler için, Rabbimin merhameti çok ona sığın, namazlarımı kılıyorum bende, bebeğede iyi geliyormuş geçende bir arkadaş söylemişti, inşirah suresi okuyorum,pozitif düşünmeye çalışıyorum, oldu da panik atak geldi elimi yüzümü soğuk suyla yıkıyorum limon yiyorum iyi geliyor bana, evde yürüyüş yapıyorum, hastaneye gitsem orda daha da panik oluyorum gidesim gelmiyor bir şekilde atlatmaya çalışıyorum.