aysegulk07 seher_3590 evet eve getirip koyuyolar kaybolup gidiyor çöp oluyor🥲 çikolata anahtarlık falan mantıklı geldi bana da 😍 teşekkür ederim canım
aysegulk07 Yazmelegi_ evet anahtarlık bende isimsiz düşünüyorum mavi renkte çünkğ isimli olunca ne gerek var benim çocuğumu her dk hatırlamalarına 😂😂
aysegulk07 neym kolonyayı boş şişe etiket kurdele olarak alacağım bende kendim yapacağım çok heveslendim 😍😍
gamze6p @aysegulk07 bence anahtarlık daha kullanışlı 💙 Ben ilk oğlumda çikolata anahtarlık yaptırmıştım şimdi ise çikolata kolonya ayıcıklı tüylü magnet yaptırdım yakın çevre için de mumluk
aysegulk07 gamze6p evet bende kolonya anahtarlık birlikte alayım diye düşündüm isteyen istediğini alsın masanın üstüne koyarım 😍💙💙
aysgl330633 aysegulk07 ben Elvandan çikolata aldım şöyle uğur böcekli ve arılı olanlardan sadece oydu Mahmut vs yaptırmamıştım🙂
doimom aysegulk07 ben isimli çikolata yaptırdım, hediyelik olarak kolonya yaptırdım , kurabiye yaptırdık paketli kurdeleli lohusa şerbeti yanında verilir diye düşündük
aysegulk07 doimom bende isimli çikolata isimsiz anahtarlık ve isimli kolonya düşünüyorum. Sizinkiler de çok güzelmiş 😍
gemzelii Bende hediyelik açacak magnet ve teneke kutuda mum yaptırdım kolonya ve cikolatayı büyük boy aldım hastanede masaya koymak için cok güzel oldular mum belki yakılıp biter ama teneke kabı kalır magnette dolaplarda hep asılı kalıyor zaten 🫠
aysegulk07 gemzelii sizinkiler de çok güzelmiş 😍😍bende anahtarlığı isimsiz yaptırıp diğerlerini etiketli yaptırayım diye düşündüm
sarilale123 aysegulk07 ben buzdolabınada asılan açacak yaptormayı düşünüyorum hiç değilse kullanılıyor yanında çikolata
3oglanannnesi aysegulk07 ben doğuma değil de bebek mevlidi okutacağım ona yaptırıcam doğumda kolonya çikolata dağıtacağım
donovan26 aysegulk07 çikolata ikram edeceğim ben sadece ya benim çocuğumun ismi olan magneti anahtarlığı kim niye kullansın kolonyalığı da içi bitince çöpe atarlar 😅
aysegulk07 donovan26 annemin dolabında yıllardır duran magnetler vardı atıldı hepsi valla haklısınız 😂😂
aysegulk07 miniminnacikk çok güzel çok hoş olmuş 😍😍 bende ayrı ayrı alıp kendim yapacağım kolonyayı uğraş da olur hem diye düşünüyorum 🥰🥰
melisblog aysegulk07 merhaba anahtatlık yaptırmak isterseniz istediğiniz modeli 3 d yazıcı ile basabilirim fiyatlarımız da oldukça uygundur toplu alımda da yardımcı oluyoruz instagram hesabımın adı @pikseldenfiziksele3d her çeşit ürün bulunur 🥰💕
miniminnacikk aysegulk07 çok teşekkür ederimmm :) Evett güzel oluyor vaktiniz varsa eğer kendiniz yapın 💕🌸