3kedili2bebekli aysegulk07 ben bebek gormesini 40 mevludunde (bebelerim 2.5 aylıkken) yapmıştım o yüzden küçük isimli yasin kitabı küçük kutulu lokum ve magnet yaptırmıştım
jalepone aysegulk07 çikolata kolonya ama inst da felan sonradan gördüm çok güzel magnetler felan var daha önce görsem onlardan yaptırırdım
aysegulk07 jalepone instagramda çok pahalı fiyatlar söylüyorlar Trendyolda aynı çikolataya instada kadın bana 2 katı fiyat söyledi
aysegulk07 Yazmelegi_ evet anahtarlık bende isimsiz düşünüyorum mavi renkte çünkğ isimli olunca ne gerek var benim çocuğumu her dk hatırlamalarına 😂😂
yagiz_didem aysegulk07 ben Eminönü’nden kolonya ve krem malzemeleri aldım süsler aldım kendım yapıcam. Kapı susunu hazır alcam daha var dıye bakmadım çikolatayı da alıp etıketını ayrı alıp yapıştırsam Ole daha ucuza gelıyor dıye
neym yagiz_didem ben de kendim yapmayı düşünüyorum nişanımda da kendim yapmıştım. Etiketini canvada tasarlayıp matbaada bastırmıştım kendimiz uğraşınca daha tatlı geliyor
seher_3590 aysegulk07 bende cikolata ve Kolonya sipariş ettim. Birde anahtarlık yaptırdım trendyoldan
aysegulk07 seher_3590 üçü de birlikte yaptırılabilir evet bu da mantıklı geldi şu an 😍 teşekkür ederim
aysegulk07 dgngr aynen herkes zaten kullanıyor atıyor veya eve getiriyor koyuyor kayboluyor bi yerde doğru söylüyorsunuz teşekkür ederim 😍😍
seher_3590 aysegulk07 ilk çocuğumda magnet yaptırmıştım ama emin ol insanlar bir köşeye koyuyorlar canım anahtarlık çok mantıklı 😊
aysegulk07 QueenBahar_ hahahahs haketmiyorlar çok doğru ama bazen çocuk falan geliyor ya onlara veririz çikolatayı 😅😅
aysegulk07 seher_3590 evet eve getirip koyuyolar kaybolup gidiyor çöp oluyor🥲 çikolata anahtarlık falan mantıklı geldi bana da 😍 teşekkür ederim canım
aysegulk07 neym kolonyayı boş şişe etiket kurdele olarak alacağım bende kendim yapacağım çok heveslendim 😍😍