Mavimsimavi Hanımlar 8 aydır bu anı bekliyorum ben çizgi görüyor gibiyim var mı bakar mısınız ağlıyorum şuan var mı yok mu çok çok silik birşey var gibi awox kuruma yapar mı 8 aydır hiç rastlamadım Dpo 11 yarın adet günüm
Mavimsimavi Lütfen awox kuruma yapar mı ya ben yaptım of negatif dedim kenara attım sonra baktım ki silik var sanki yani görmek istediğim için mi öyle gördüm
bebegimle_ben Mavimsimavi evet kaydirirken bende goruyorum canim ama testi bir kac gun sonra tekrarla emin olalim yada sabah idrariyla baska testle yap derim emin olmak icin
NobleMom Mavimsimavi Ben göremiyorum çizgi ama senin gördüğün çizgiyide sonradan çıktı diyorsun. Varsa bile ilk beş dk içinde çıkmamışki canım. İnşallah vardır iki gün sonra tekrar test yap bakalım
iremxersoy Mavimsimavi ayni benim gbi cikmis golge gbi demi benim dpo 8 snin kac ay insallah biz gormek istedigimiz icin gormuyoruzdur :(
Mavimsimavi İnşallah vardır yani belirtieriö var ama psikolojik mi değil mi var mı yok mu bilemiyorum ben görüyorum ama belki kafayı yedim
Mavimsimavi Cimcime30 inşallah bu zamana kadar hiç kuruma görmedim hep içini açıp baktım saatler geçince de ilk defa böyle yaşıyorum
NobleMom Mavimsimavi yani evet bu şekilde fotoğrafın rengiyle oynayınca çok çok silik bir çizgi görünüyor ama genede sizi ümitlendirmek istemem. O çizgiyi pembe renkte görene kadar sabredin bence. Testiniz varsa yarın ilk idrarla tekrar yapın koyulaşma varsa kan verirsiniz