gamzee7 valla şuan net değil sanırım 😄 kendi doktorum oğlumu 12+4de tahmin olarak söylemişti ve yanılmadı. Bunda da 12+5de tahmini kız dedi. Doktorum izinde diye 14+6 da özelde başka doktora gittim net erkek dedi. 15+0da devlette randevum vardı ona sordum tahmini erkek ama net değil dedi. Bende 16.haftamda kendi doktorum çağırdı onu bekliyorum 😄 Burda da herkes kız demişti, ben kız hissediyordum, yapay zekalara attım hepsi kız diyor ama bakalım hayırlısı