Ya kızlar herkesin hikayesi kendine. Eğer o bölgeyle ilgili korkularınız, çekinceleriniz varsa tabii kendinizi kasarsınız ve sonuçta canınız acır. Ben 35. Haftamdayım iki gün önce doktorum çatı muayenesi etti ve cidden acımadı 10 saniye sürdü sürmedi. Sadece baskı hissettim o da bi’ zahmet olsun kontrol ediyor yani. Kanamam da olmadı. Zaten bakmasındaki amaç bebek baskı yapıyor mu, doğum emaresi var mı vs. Vajinal istiyorsanız bakmak istiyor bazı doktorlar 🤷🏻♀️