Madamm27 senosko rahatsız edici başta bunu kabul etmek lazm ama kendinizi kasmazsanız kolay geçiyor vajinal muayene gbi düşünün benim çatı muayenem kolay geçmişti yalnz sonrasında hafif bi ağrım ve 2 gün hafif lekelenme tarzı kanamam oldu muayene esnasında hep doğumu düşündüm sonuçta doğum daha zorlu diye kendimi teselli ettm hep
materzioglu senosko ilk doğumda da bundada sürekli çatı muayenesi olmak zorunda kaldım ama ben hiç zorlanmadım. Kendini kasıp utanmafığım sürece acı verici bişe değil hatta ben hiç hissetmiyorum. Alıştım artık yada 😂
zeygok99 Bende oldum 34. Haftada yapıldı kendinizi kasmadığınız sürece acımıyor serbest bırakacaksınız kendinizi zaten 2 saniyelik bişey
arilanki_ senosko bana 37 de yapıldı. Doktorum dayanamazsan söyle devam etmem ama çatı muayenesine dayanamazsan normal doğuramazsın dedi. Beni bi hırslandırdı 😂😂 ilk başta acır gibi oldu ama kendimi serbest bırakınca bir şey hissetmedim zaten çok kısa sürüyor. Hafif lekelenmem olabilir dedi ama bende olmadı. Doğumu tetikliyor diyorlar ama 38+4 oldum yaptırmamın üstünden 10 gün geçti gelen giden yok 😂
kaplanseren senosko 38+2 de dün çatı muayenesi oldum derin kocaman bir nefes aldım doktor parmağını sokmadan önce, sonrasında biraz çevirdi ve yukarıya doğru baskı uyguladı 1 dk bile sürmedi. Yapmadan önce acır mı dedim biraz acıyabilir dedi ama ben hiç acı hissetmedim 🙏
Busraaaakkk Dsrh Normal doğum planlanıyorsa pelvik kemiklerinin normal doğuma uygun olup olmadığına bakmak için, rahim ağzının yumuşayıp yumuşamadığını anlamak için ve bebeğin kanala girip girmediği konusunda bilgi edinmek için yapılıyor.
Elfidanur senosko bişey olmuyor alttan muayene edıyor doğumu tetıkleme amaçlı ve açıklığa bakmak ıcın bende üç kere yapıldı sonra doğurdum😂
Dsrh Elfidanur Elfidanur e çok berbat bir şey gereksiz bir işlem doğum başlayınca cati belli oluyormuş zaten niye yaptıralım