Pogacateam böyle düşünmeniz normal, hissettikleriniz de çok insanca 🥲 Zaman tanıyın kendinize, anneliğinize.. zamanla yoluna girecektir her şey ☺️ Umudunuzu yitirmeyin olumlu bakmaya çalışın çok şükür yavrunuz yanınızda sağlıklı siz öyle elimizdekilerin değerini bilelim kaybetmeden..