Pogacateam merhaba geçmiş olsun, gözünüz aydın sağlıkla büyüsün inşallah yavrunuz 🙏 Depresyon durumuna gelince de çok olağan çok normal hormonlarınızın etkisi.. bi yerde okumuştum lohusalıktaki hormonlar bir anda 50 kat aşağı düşmek gibi hissettirirmiş 🤷🏻♀️ Yaşadıklarınızı hissetmemiz mümkün değil elbette ama geçici olduğunu bilmenizi isterim ☺️ ayrıca anne o dönemde önceki hayatıyla vedalaşırmış demem o ki hepsi normal herkes benzer duygular yaşıyor yalnız değilsiniz ama geçecek bunlar bunu hep hatırlayın 🥹 Sonrasında da kendinize küçük vakitler ayırmaya çalışın minik molalar bi kahve içmek gibi bi hava almaya çıkmak gibi ya da duş almak bakım yapmak gibi ruhunuzu da besleyecek bir şeyler.. Destek alabileceğiniz birileri varsa da istemekten çekinmeyin zorlu bi süreç adaptasyon zaman alacak doğal olarak ☺️