Kizlaar, belki denk geleniniz vardır benim 2 gebelik 3 bebek kaybim var. Kürtaj sonrası 3 ay doktorumuz yasaklamıştı hem genetik testler,hem hsg vs derken neyse bu 2. Denememiz bugün dpo 8. Awox yaptım çok silik bir şey çıktı fotoğraf atıyorum ama tam net değil sanki birde siz el atın var mi bir şey 🥹🥹
